top of page

סקודה מציגה ג'יפון חדש: ספייסבק סקאוטליין



סקודה משיקה את גרסת השבילים ספייסבק הקרויה "סקואט-ליין", למרות שהרכב אינו מצויד במערכת הנעה כפולה, מדובר בגרסת הפנאי "שטח" שעברה הגבהה של המרכב ב-1.5 סנטימטרים, העומד על 14.9 ס"מ בלבד (3.1 ס"מ פחות מהיטי). מיגון גחון מפלסטיק, מגני סף מלפסטיק שחור סביב לבתי הגלגלים, כולל פגושים בעיצוב ייחודי ופס שחור לאורך כל תחתית המרכב, יחד עם מראות צד בגימור כרום, חישוקי סגסוגת "16 ופנסי ערפל קדמיים עם תאורת LED, משלימה את המראה דמוי רכב פנאי - למראה שטח קשוח יותר. מערכת המיתלים שונה מגרסת הכביש ואמורה להקנות ספיגת שיבושים עדיפה.

בחלל הפנים ברמת איבזור יחידה, הכוללת בקרת שיוט, בקרת אקלים מתקדמת, מראות מתכווננות חשמלית ומחוממות, תא כפפות מקורר בעת הפעלת המזגן, גלגל ההגה בציפוי עור עם פקדים לשליטה על מערכת השמע, מחשב דרך תצוגת Maxi Dot משופרת, מערכת שמע מקורית הכוללת דיבורית בלו-טות', שקע AUX , מסך מגע וארבעה רמקולים.

המנוע כאן הוא זהה לגרסת הספייסבק העירונית - הרגילה. 1.2 ליטר טורבו-בנזין עם 90 כ"ס ו-16.3 קג"מ המשודך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. גם נתוני הביצועים של הספייסבק סקאוט-ליין זהים לדגם הרגיל - סקודה ראפיד ספייסבק עם 11.3 שניות מאפס למאה ו-21.3 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (נתון יצרן).

הספייסבק סקואט-ליין משווקת במחיר של 118,990 שקל. במסגרת חודש ההשקה הראשון של הדגם מחירו יעמוד על 114,990 שקל.

כאופציה, תוצע לרוכשים חבילת גג פנורמי מלא בעלות של 6,000 שקל.

55 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

קיה ספורטאז' החדשה - גדול מרווח ומאובזר יותר. ג'יפון 'משפחה מנהלים' מעולה

היבואנית הכריזה על הצגתו של הדור הרביעי של הספורטאז', דגם זה צפוי להמשיך לכבוש עוד קהלי יעד חדשים בצמרת. התחרות בקטגוריית המשפחתיות והג'יפונים הבינוניים לא היתה רותחת יותר ספורטאז' 2016 מתהדר לא רק בע

bottom of page