top of page

רכב חוצת קטגוריות | דאציה ג'וגר | הג'וקר הישראלי החדש

עודכן: לפני 3 ימים

רכב בעלת 7 מושבים וורסטילית במיוחד. ומה עוד?


החדשה Dacia Jogger

מצטרפת למשפחת דאצ'יה, שבנתה מוניטין בארץ עם רכבים תכליתיים במחירי הישג יד, בהוצאה כספית נמוכה.

הדצ'יה ג'וגר הוא הג'וקר החדש - רכב פנאי SUV חדשה עם 7 מקומות ישיבה מלאים, לה שודך, מנוע 1.0 טורבו בנזין עם 110 כ"ס עם גיר ידני בעלת תיבת 6 הילוכים, דבר זה מאפשר להוזיל עלויות רכישה ואחזקה, יש לדעת שקונפיגורציה של מנוע טורבו זה עם תיבת הילוכים ידנית הוא משהו שאנו רואים גם באירופה, ומה שטוב להם כנראה שטוב גם לנו. והדובדבן - יודעת לסחוט 15 ק"מ לליטר דלק, (בנסיעה מאומצת כ 10 ק"מ לליטר מהזהב השחור)

היברידית?

הדגם הנוסף שהגיע ארצה מצויידת במנוע 1.6 בנזין משולבת מנוע חשמלי לאמור - רכב בהנעה היברידית דבר שמאפשר לה לשפר את החיסכון בכ40% בנסיעה עירונית.



למי מתאימה הדאצ'יה ג'וגר?

הדאצ'יה גו'גר מתאימה לכל בילוי והמתאימה למגוון קהלים, בעלי משפחות ברוכות ילדים, לצד משפחות שאוהבות לנסוע בסטייל במרחב, וגם להרגיש גבוה - פנאי, אמרנו את זה. טכנאים ימצאו בה בדאצ'יה ג'וגר פרטנר נעים, הן כמכונית לעבודה והן כמשפחתית נעימה.



איך הג'וגר שומרת על עלויות נמוכות עבורך?

שת"פ של היצרנית עם יצרנית האם רנו ניסן, מאפשר לה להשתמש עם מכלולים של היצרניות תוך שמירה על פשוטת תפעול ואחזקת הרכב. הפשרות נכון לעכשיו ברכב, המנוע בנזין 1.0 טורבו. קצב התנועה לא זריז, תאוצות איטיות, בנסיעה הררית יש צורך לסבלנות למרות שהרכב יודע להתמודד עם קצב התנועה.

המנוע החזק יותר 1.6 מושלבת חשמלית - היברידית, זריזה יותר.



דאצ'יה משנה את התפיסה שלה וזה מתבטא ברכב הזה

בשונה מעבר, אפשר בהחלט לומר שהופתענו מרמת האבזור שעוטף את הנוסעים ברכב, החל ממושבים נעימים למגע וישיבה ארוכה, הרכב מרוסן ויציב בנסיעה, דרך לוח מולטימדיה עדכני נעים לקריאה חיבוריות לאפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו .

בנוסף להנ"ל, הרכב כולל: בקרת שיוט, התרעה לשטח מת, בלימת חירום אוטונומית, 6 כריות אוויר, ג'נטים מגנזיום, פנסי לד קידמיים חדשניים, חיישני חניה קידמיים כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלית. (המקוקוו כאן נמצא בדגם קומפורט פלוס) שינוי מהותי וחשוב להתעכב עליו בשונה מדגמי דאצ'יה בעבר, הרכב מבודד באופן טוב את רעשי הנסיעה כבישים בנסיעה מנהלתית (מעבר ל110 קמ"ש רעשי הרוח חודרים במעט פנימה)


מה מחירי הדגמים הזמינים?

דגם קומפורט 115,000 שח, דגם קומפורט פלוס 120,000 א שח שני הדגמים הנ"ל בעלי מנועי טורבו בנזין 1.0 חסכוניים, ותיבת הילוכים ידנית. דגם אקספסיון 1.6 הייבריד 174,990 שח,


בתמונה: שורת המושבים השלישית - מתאימה למבוגרים.

איך אוכל להתקדם לג'וגר

תוכלו להתקדם לרכב במימון מלא 100% הדגם בנזין ידני - מקדמה 4,900 החזר חודשי של 1,462 ש"ח. סוף תקופה של 60,000 ש"ח לטרייד אין. הדגם ההיברידי אוטומטי - מקדמה 4,900 החזר חודשי 1,790 ש"ח.

אופציה לאישור מהיר ללא ניירת,




ס


לסיכום: דאצ'יה ג'וגר, עם 7 מקומות ישיבה למבוגרים - היחיד בקטגוריה, הוא בהחלט ג'וקר דרמטי המגיע בטיימינג נכון, המוצר אכן קולע למגוון רחב של לקוחות ובוודאי בתקופה זו בה הלקוחות מחפשים עסקה שתספק להם מענה בעלות הוצאה חסכונית יותר. יש לכם שאלה נוספת? נייעץ ונלווה אתכם בעסקה, בהצלחה.

אהבתם את הפוסט

  • כן, סבבה, תודה

  • פחות, אבל גם תודה



פוסטים אחרונים

הצג הכול

קיה ספורטאז' החדשה - גדול מרווח ומאובזר יותר. ג'יפון 'משפחה מנהלים' מעולה

היבואנית הכריזה על הצגתו של הדור הרביעי של הספורטאז', דגם זה צפוי להמשיך לכבוש עוד קהלי יעד חדשים בצמרת. התחרות בקטגוריית המשפחתיות והג'יפונים הבינוניים לא היתה רותחת יותר ספורטאז' 2016 מתהדר לא רק בע

bottom of page