צדק צרכני V4M

העסקה הזולה מס' 1

חדש או יד שניה?

מה השיקולים שלקחנו? מה המידע שעזר לנו להחליט? מה רצינו להמליץ לכם?

גלול למטה

השיקולים שלנו הם בעיקר ישראליים ;-)

01

מחיר

02

יותר תמורה

03

סחירות

04

אחזקה נמוכה

סיכום הנ"ל זהו

VALUE FOR MONEY - V4M

מחיר

 בבואנו להחליט עם ללכת על רכב יד שניה או על חדש, המשחק הוא המחיר, מחיר הרכישה, מחיר האחזקה, מחיר האחריות, מחיר אישי בגין החלטה כזאת או אחרת. 

מצד אחד רכב חדש במחיר הזול ביותר הוא רכב קטן, אל מול אופצייה של רכב יד שניה מרווחת יותר, המחיר הוא השורה התחתונה. ההשוואות שבצענו מלא לנו אקסל עם תחשיבים שונים, עלו כמה תוצאות, נציג את הטובה ביותר

  • Facebook - White Circle
  • LinkedIn - White Circle
  • Twitter - White Circle

כשכבר יש החלטה או כשזה עוד בדרך.. הדבר שנרצה מאוד הוא לקבל יותר בגין אותו סכום, יותר אבזור, יותר בטיחות, יותר תוספות, יותר מרווח, יותר בפחות כסף, זה שיקול מהותי שאנו ניקח בחשבון

  • Facebook - White Circle
  • LinkedIn - White Circle
  • Twitter - White Circle

יותר תמורה

סחירות

הישראלי כשהוא מתכנן או קונה רכב הוא ישר חושב איך יוכל למכור אותו, מחירי הרכב בישראל הם גבוהים ולכן הרצון הוא כמה שפחות ליפול עםהרכב. ולכן קיימים עסקאות רכב מצויינות אבל בטווח הארוך קיימת סימן שאלה וראינו גם מצבים בהם לרכב היה שוק טוב כמשומש אבל כעבור שנתיים השוק השתנה והאטרקטיביות של הרכב פג ואיתה המכירה.

סחירות רכב הוא די חמקמק בשוק הרכב נכון ל2019 ולכן ההתייחסות שלנו הוא די ברור, רכב שנמצא ברף מחיר נמוך דרמטית מהמקבילות שלה.

  • Facebook - White Circle
  • LinkedIn - White Circle
  • Twitter - White Circle

לאחר הנחיית משרד התחבורה שהטיפולים המבוצעים במוסך מורשה משרד התחבורה גם אם המוסך הוא לא מורשה היבואן שמירת האחריות היצרנית על הרכב נשמרת ללקוח בעל הרכב. דבר זה יצר הפחתה במחירי הטיפולים בכ20%. קיימים פערים בין המותגים אבל הם מתייצבים בממוצע של כ590 שח לטיפול. כך שהפרמטרים שלקחנו בחשבון זה טכנולוגיות הרכב ומורכבויותיהם, כמו מערכות חשמל עדינות, מבחינתנו רכב אמור להזדקן בכבוד... והפרמטר הוא לאורך זמן, 5 שנים זה משך הזמן להם התייחסנו בכתבה זו

  • Facebook - White Circle
  • LinkedIn - White Circle
  • Twitter - White Circle

אחזקה זולה

לקחנו בחשבון

מה שסיפרו לנו מומחי רכב מהמובילים בעולם

Read More

מה שהגיבו לקוחות שנהגו ברכב בישראל ובחו"ל

Read More

מידת ההתלהבות בדיל ביחס לדילים אחרים לרכבים בקטגוריה

Read More

דאצ'יה סנדרו

 הפייבורטית שניצחה

פיאט 500 תשוקה.jpg

גודלה כסופר מיני מובהקת, ומחירה נמוכה יותר ממיני חדשה, או מחירה כסופר מיני יד שניה, הרחבת האחריות שלה ל5 שנים מציבה אותה כאלטרנטיבה מצוינת אל מול מגוון רחב ביותר של אפשרויות. היא מרווחת היא נוחה והתמורה הטובה ביותר. כן, יש פשרות, אבל בזכות זה היא הרכב הזול ביותר הקיים בישראל

הלל ינקוביץ' | נטו דרייב

כשלוקחים את מעטפת האחריות, את צריכת הדלק הזולה ברכב גם בגלל שהוא חדש, את הריביות הזולות שאפשר לקבל, את התשלום החודשי הנכון ואת התמורה לה תקבלו כעבור 5 שנים, העסקה משתווה כמעט באופן מוחלט לרכב יד שניה

מאיר אדרת | נטו דרייב

דאצ'יה סנדרו

 הפייבורטית שניצחה

פיאט 500 תשוקה.jpg

גודלה כסופר מיני מובהקת, ומחירה נמוכה יותר ממיני חדשה, או מחירה כסופר מיני יד שניה, הרחבת האחריות שלה ל5 שנים מציבה אותה כאלטרנטיבה מצוינת אל מול מגוון רחב ביותר של אפשרויות. היא מרווחת היא נוחה והתמורה הטובה ביותר. כן, יש פשרות, אבל בזכות זה היא הרכב הזול ביותר הקיים בישראל

הלל ינקוביץ' | נטו דרייב

כשלוקחים את מעטפת האחריות, את צריכת הדלק הזולה ברכב גם בגלל שהוא חדש, את הריביות הזולות שאפשר לקבל, את התשלום החודשי הנכון ואת התמורה לה תקבלו כעבור 5 שנים, העסקה משתווה כמעט באופן מוחלט לרכב יד שניה

מאיר אדרת | נטו דרייב

הוא אמור להיות זול וזה הקסם

הסנדרו מעגל פינות איפוא שאתה באמת מבקש, אבל על העיקר הוא מתעקש.

הסנדרו גדול יותר מפורד פיאסטה, קטן יותר מגולף, אבל לא בנוי כמותם וזה לא צריך לבוא בהפתעה.

קל לראות היכן דאצ'יה חסכו בכסף.

אם הסיפתח שלכם זה איכות, אז זה קצת פחות מכך, אבל הוא לא עושה שום דבר באופן רע, קצת קופצני, ההגה קצת לא מורגש, המנוע טורבו זה קצת יותר טוב, אבל ממקום זה אפשר לשפוט אותה שוב כמכונית ראויה.

תכלס, יש הרבה מקום בפנים, שפע מקום לראש, מספיק עבור ארבעה מבוגרים מגודלים, יש הרגשה שהוא יישאר אמין עוד שנים טובות, והסנדרו החדשה הוסיפה עוד כוכב בטיחות - 4 כוכבים בס"ה, (יותר מאשר רוב רכבי המיני בישראל) 

דאצ'יה סאנדרו הוא סיפור הצלחה בעולם ומוכיח שאנשים מוכנים להתפשר על עיצוב יתר, על איבזור יתר, בשביל לקבל רכב סביר לחלוטין לשימוש

 TOP GEAR Ollie Marriage

הצלחת הסנדרו טמון בפשטותו ובכנותו

הוא לא מחפש להיות האופנתי ביותר, הטוב ביותר לנהוג, או את האיכות הגבוה ביותר  - אבל מה שכן הוא מציע ערימות של שטח, שפע של אבזור עבור מעט כסף 

רוב הציוד ברכב מגיעה ממקורות שונים על המדף  משנים קודמות אצל היצרן רנו ניסאן, כך הצליחו לשמור על עלויות ייצור נמוכים ואת החסכון העבירו לקונים. זה אומר שאתה צריך להתפשר על בטיחות קצת, אבל בשום אופן אתה לא יכול לראות את הסנדרו כמכונית מסוכנת, היא קיבלה 4 מתוך 5 כוכבי בטיחות. 

המנוע 0.9 טורבו עם 89 כ"ס המתוקן גם ברנו קליאו החדשה, מספקת את האיזון הטוב ביותר בין תצרוכת דלק לפליטת מזהמים וכן למומנט.

העדכון שהרכב קיבל, מרענן את מראהו, באמצעות פסי לדים הפועלים גם באור יום, פיסות ניקל בגריל מקדימה וכן בשאר חלקי הרכב כמו גם הנראות הפנימית התעדכנה עם גלגל הגה עדכני וכן סביבת תא הנוסעים.

היצרן מאפשר להאריך את האחריות מ3 שנים ל5 שנים, דבר שהופך את העסקה לנדירה מסוגה. 

 

הסנדרו בגודל של קיה ריאו, יונדאי I20 ועולה פחות מקיה פיקנטו, יונדאי I10 , סוזוקי סלריו. הוא לא המעודן ביותר אבל הוא בעל הערך המצוין ביותר וגדול מכל יריב באותו סטייל שלו

 CARmagazine Tom Goodlad

WHAT PEOPLE SAY

“Testimonials work great. Showing your reviews in quote marks has a powerful effect on customers and makes them more likely to trust you.” 

 

—  Name, Title