top of page

 קיה נירו

הסטייל החיצוני: הפג'ו 3008 החדשה נראה 100% רכב פנאי, הגריל העטוף בניקל,תאורת הלד נמתחת מעל לפנסים הראשיים שגם הם חלק מתוך עיצוב קידמי לא שיגרתי משגע, צידי הרכב החדים והזוויתיים יזכירו לחלקנו קווי מתאר של הלנד רובר \ יגואר \ לקסוס, כשתראו את האחוריים, תשכחו ממה שאתם מכירים, זה פשוט מרענן. אפשר להרגיש שיש לפג'ו קלף עיצובי משכנע עם הפג'ו 3008 החדשה 

 

המנועים: את הפג'ו 3008 מצויידים בישראל עם 1.2 טורבו עם 000 כ"ס ב20 קג"מ (כושר סחיבת הסוס ;-)  צריכת דלק יצרנית 20 ק"ל (צריכה מעשית 16 ק"ל) ומנוע 1.6 טורבו דיזל עם 00 כ"ס וב20 קג"מ צריכת דלק יצרנית 20 ק"ל (צריכה מעשית 16 ק"ל)

סרטון מיתוג

המושבים האחוריים: המושבים האחוריים אינם נדיבים במרווח כשל הג'יפונים נוסח ראב 4 של טויוטה, אבל יש מספיק מקום לברכיים גם אם תקחו את הדגם עם הגג הפנורמי, ישאר מרווח לראש. הרצפה השטוחה כך של 3 יושבים מאחור לא תהיה בעיה עם מרווח רגליים, למעט מהקונולה המרכזית בה נצאים תריסי המיזוג ליושבים מאחור. פיצ'ר מרענן - להריד את המושב הנוסע הקידמי, הישיבה מאחור עם ההדום הקידמי - cool

פרקטיות: 16 מקומות אחסון (גם תא קטנטן מתחת לתריס המיזוג האחורי - נחשב). קיפול מושבים אחורי לכדי משטח ישר (2+1 מושבים)

סרטון מיתוג

סרטון 'סיטרואן קקטוס' פנים וחוץ

כשטויוטה פריוס הלכה על המראה העתידני על גבול החוצן, קיה נירו מביאה איתה מראה בוגר ובשל יותר, מראה "היברידי יותר" ונוח לעיכול השילוב בין האופנתיות השימושיות ושימוש בטכנולוגיה ההיברידית הופכת אותה לחביבת כביש כאן בישראל

הוא קרוסאובר, הוא האצ'בק, הוא גבוה, הוא משפחתי, הקיה נירו מאפשרת למתוח את גבולות הדמיון כך שההתאמה לקהלי יעד מגוון. העיצוב קלאסי. איכות החומרים מוערבת. רכב המשלב באופן מושלם בין עיצוב, חיסכון וחדשנות. מכונית הקקטוס שייכת למשפחת הגייפונים 
ומשמשת מכונית משפחתית עמידה, נוחה ויעילה עם מיקום מרווח, עיצוב המשפר את הנוחות ברכב, טכנולוגיה חדשנית 
ואחריות ל 3 שנים וכל זה במחיר אטרקטיבי במיוחד.

(מתוך אתר היבואן)

 

כעת גם בגירסת דיזל חיסכונית במיוחד

מספר חודשי 

תשלום

 

36

תשלום חודשי

 

 

1,303 ש"ח 

,

תשלום מקדמה

 

 

0  ש"ח 

העיצוב הפנימי: הולך לכאוב לכם אם התרגלתם לעיצוב של מרבית רכבי הפנאי הקיימים היום. (כמו טיוגאן, ספורטאז', קשקאי, טוסון) הם אינם ברי השוואה או תחרות, הדרך בה פג'ו עיצבו את ה 3008 עם קוקפיט נפלא שעוטף את סביבת הנהג וממשיך עם עיצוב אלגנטי שנמשך עד לצידי הדלתות, ההגה הספורטיבי, הדשבורד המעוטר באלגנטיות, מתגי פסנתר סטייל מרצדס משרים על הנהג מיקום והרגשה נפלאים. הפלסטיקה העליונה במקומות הנראים לעין מרגישים מוצקים ואיכותיים. מבחינה זו אפשר למצב אותה יחד עם מותגי פרימיום מסויימים ובצדק

בתום \ בתוך התקופה

3 האפשרויות שלך

 

1. טרייד אין

2. מכירה עצמאית

3. פריסה נוספת של היתרה 

סה"כ עלות חודשית 

 

 

1,379  ש"ח 

אגרת רישוי שנתית

וביטוח 

 

3,572

(חודשי  297 ש"ח)

מספר חודשי 

תשלום

 

36

תשלום חודשי

 

 

1,303 ש"ח 

,

תשלום מקדמה

 

 

0  ש"ח 

בתום \ בתוך התקופה

3 האפשרויות שלך

 

1. טרייד אין

2. מכירה עצמאית

3. פריסה נוספת של היתרה 

סה"כ עלות חודשית 

 

 

1,379  ש"ח 

אגרת רישוי שנתית

וביטוח 

 

3,572

(חודשי  297 ש"ח)

נהיגה: לפג'ו 3008 תצורת נהיגה של 2X4 בלבד. ועם בקרת משיכה שיתאים למרבית האנשים אפשר איכשהוא להשתמש באבקת שטח ;-) . התנהגות כביש צפויה ואינה מחפשת להתשובב יתר על המידה. היא מכוונת לנהיגה מרוסנת ונעימה

מרווח: תא מטען שטוח וקיפול המושבים תתבצע בלחיצת כפתור בצידי הרכב. נקודות קשירה הכוללות רשת לעיגון חפצים. שקע 12V  

טכנולוגיה: בקרת חניה, בקרת אקלים מפוצלת, בלימת חירום אוטומטית, מסך ראשי דיגיטלי 12 אינץ' עם אפשרות לשינוי סוג תצוגה. מסך בידור - מולטימדיה ששולט במרבית פעולות המערכ - חלק מהמפונקציות נשלטות דרך מתגים אנולוגדיטלי

סרטון אווירה

סיכום הסקירה שלנו:

תחושה חדשה של רכב מודרני וללא ספק אחד מרכבי הפנאי המשפחתיים שתוכלו לקנות ולהנות בתוכה

נשמח שתשתפו סקירה זו ופרגנו לנו בתגובה כאן למטה

נשמח שתשתפו את הגולשים מי שחיפש את העסקה הזו

?על איזה רכב נוסף התלבטו

צריכת דלק מעשית

01

ממוצע לנהג החסכן

02

משולב

03

חוץ לעיר

15

בעיר

bottom of page