top of page

 פג'ו 3008 החדשה

הקרוסאובר החדש, הלקסיקון קיבל שרירים עם הפג'ו 3008 החדשה שנוחתת לנו אוטוטו 2017, חדש כמעט בכל מונח המגדיר רכב פנאי משפחתית, מכונית בעיצוב קונספט שירד בשלמותו לייצור לרכישה ולנהיגה.

הפג'ו 3008 באה לנצח במגרשי הבית המשפחתיות ומצאה עצמה שולפת ציפורניים מול רכבי פרימיום ממותגים העולים כפול וחצי ממנה


גירסת בסיס דיזל חסכונית ואחריות ל 3 שנים, כל זה באריזה עדכנית. הרכישה שווה כל כך, הסטייל עוד יותר.

(נטו דרייב)

 

הסטייל החיצוני: הפג'ו 3008 החדשה נראה 100% רכב פנאי, הגריל העטוף בניקל,תאורת הלד נמתחת מעל לפנסים הראשיים שגם הם חלק מתוך עיצוב חזית רכב לא שגרתית, צידי הרכב החדים והזוויתיים יזכירו לחלקנו קווי מתאר של הלנד רובר \ יגואר \ לקסוס, כשתראו את האחוריים, תשכחו ממה שאתם מכירים, הפג'ו 3008 החדשה  פשוט מרעננת. אפשר להרגיש שיש לפג'ו קלף עיצובי משכנע  

 

המנועים: את הפג'ו 3008 מצויידים בישראל עם 1.2 טורבו עם 000 כ"ס ב20 קג"מ (כושר סחיבת הסוס ;-)  צריכת דלק יצרנית 20 ק"ל (צריכה מעשית 16 ק"ל) ומנוע 1.6 טורבו דיזל עם 00 כ"ס וב20 קג"מ צריכת דלק יצרנית 20 ק"ל (צריכה מעשית 16 ק"ל)

סרטון מיתוג

מספר חודשי 

תשלום

 

36

תשלום חודשי

 

 

1,405 ש"ח 

,

דגם: אקטיב - דיזל 

תשלום מקדמה

 

 

0  ש"ח 

העיצוב הפנימי: הולך לכאוב לכם אם התרגלתם לעיצוב של רכבי הפנאי הקיימים היום. (כמו טיוגאן, ספורטאז', קשקאי, טוסון) הם אינם ברי השוואה או תחרות, הדרך בה פג'ו עיצבו את ה 3008 עם קוקפיט נפלא שעוטף את סביבת הנהג וממשיך עם עיצוב אלגנטי שנמשך עד לצידי הדלתות, ההגה הספורטיבי, הדשבורד המעוטר באלגנטיות, מתגי פסנתר סטייל מרצדס משרים על הנהג מיקום והרגשה נפלאים. הפלסטיקה העליונה במקומות הנראים לעין מרגישים מוצקים ואיכותיים. מבחינה זו עם מידה קטנה של חוצפה, מרגיש נכון למצב אותה יחד עם מותגי פרימיום מסויימים ובצדק

בתום \ בתוך התקופה

3 האפשרויות שלך

 

1. טרייד אין

2. מכירה עצמאית

3. פריסה נוספת של היתרה 

סה"כ עלות חודשית 

 

 

1,379  ש"ח 

אגרת רישוי שנתית

וביטוח 

 

3,572

(חודשי  297 ש"ח)

סרטון 'סיטרואן קקטוס' פנים וחוץ

דגם: פרימיום GT דיזל

0 מקדמה

 

1,700 ש"ח 

 

36 חודש

דגם: פרימיום טורבו בנזין 

 דגם: אקטיב טורבו בנזין

בתום \ בתוך התקופה

3 האפשרויות שלך

 

1. טרייד אין

2. מכירה עצמאית

3. פריסה נוספת של היתרה 

סה"כ עלות חודשית 

 

 

1,379  ש"ח 

אגרת רישוי שנתית

וביטוח 

 

3,572

(חודשי  297 ש"ח)

המושבים האחוריים: המושבים האחוריים בפג'ו 3008 אינם נדיבים במרווח כשל הג'יפונים נוסח ראב 4 של טויוטה, אבל יש מספיק מקום לברכיים גם אם תקחו את הדגם עם הגג הפנורמי, ישאר מרווח לראש. הרצפה השטוחה כך ששלוש יושבים מאחור לא תהיה בעיה עם מרווח רגליים, בעלי רגליים ארוכות ירגישו את הקונסולה המרכזית עם תריסי המיזוג ליושבים מאחור. פיצ'ר מרענן - בלחיצת כפתור המושב הקידמי מוטה קדימה עד לקיפול מלא, מה שמאפשר לשבת במושב האחורי כשהמושב הקידמי משמש כהדום לרגלים - cool

פרקטיות: 16 מקומות אחסון (גם תא קטנטן מתחת לתריס המיזוג האחורי - נחשב). קיפול מושבים אחורי לכדי משטח ישר (2+1 מושבים)

0 מקדמה

 

2,128 ש"ח 

36 חודש

0 מקדמה

 

1,500 ש"ח 

 

36 חודש

נהיגה: לפג'ו 3008 תצורת נהיגה של 2X4 בלבד. ועם בקרת משיכה שיתאים למרבית האנשים אפשר איכשהוא להשתמש באבקת שטח ;-) . התנהגות כביש צפויה ואינה מחפשת להשתובב יתר על המידה. היא מכוונת לנהיגה מרוסנת ונעימה

מרווח: תא מטען שטוח וקיפול המושבים תתבצע בלחיצת כפתור בצידי הרכב. נקודות קשירה הכוללות רשת לעיגון חפצים. שקע 12V  

טכנולוגיה: בקרת חניה, בקרת אקלים מפוצלת, בלימת חירום אוטומטית, מסך ראשי דיגיטלי 12 אינץ' עם אפשרות לשינוי סוג תצוגה. מסך בידור - מולטימדיה ששולט במרבית פעולות המערכ - חלק מהמפונקציות נשלטות דרך מתגים אנולוגיים בטאצ' דיגיטלי

3 רמות גימור. גרסת ה-Active כוללת מסך מגע 8 אינץ' עם דיבורית בלוטות' והתממשקות למכשירי אייפון, מערכת מובילאיי, מערכת התראת עייפות, בקרת שיוט, שליטה מההגה על תיבת ההילוכים, מראה נגד סנוור, חיישני חניה מאחור, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים עם יציאות מאחור, וחישוקי "17 קלים.

גרסת הפרימיום, מוצעת רק במנוע בנזין בלבד, כוללת בנוסף גם חבילת מערכות בטיחות עם סיוע אקטיבי לשמירה על נתיב הנסיעה, התראה על רכב בשטח מת במראות, החלפה אוטומטית לאורות גבוהים, מערכת זיהוי תמרורים, חיישני גשם ותאורה, בקרת אקלים מפוצלת, מראות צד עם קיפול חשמלי, חיישני חניה קדמיים, כניסה והנעה ללא מפתח, תא מטען חשמלי בפתיחה עם הושטת רגל, מצלמת רוורס כולל "מבט על", משטח טעינה אלחוטית לסלולארי, מושבים בריפוד משולב עור עם חימום, כוונון חשמלי וזכרונות למושב הנהג, וכן גג שמש פנורמי.

גרסת ה-GT, מוצעת עם מנוע הדיזל החזק 2.0 ליטר, כוללת בנוסף גם תאורת לד מלאה, מערכת מולטימדיה משודרגת עם ניווט בתלת מימד, גג בצבע שחור-פנינה, מושבי אלקנטה עם עיסוי ואופציה לצביעה דו-גוונית.


ניתן לבחור בכל הגרסאות כאופציה חבילת "שטח" עם בורר מצבי נהיגה וצמיגים קשוחים יותר.

סיכום הסקירה שלנו:

תחושה חדשה של רכב מודרני וללא ספק אחד מרכבי הפנאי המשפחתיים שתוכלו לקנות ולהנות בתוכה

נשמח שתשתפו סקירה זו ופרגנו לנו בתגובה כאן למטה

צריכת דלק מעשית

00 ק"מ ל 1 ליטר

01

ממוצע לנהג החסכן

02

משולב

03

חוץ לעיר

15

בעיר

כתבי הרכב המובילים בעולם

הקרוסאובר החדש, הלקסיקון קיבל שרירים עם הפג'ו 3008 החדשה שנוחתת לנו אוטוטו 2017, חדש כמעט בכל מונח המגדיר רכב פנאי משפחתית, מכונית בעיצוב קונספט שירד בשלמותו לייצור לרכישה ולנהיגה.

הפג'ו 3008 באה לנצח במגרשי הבית המשפחתיות ומצאה עצמה שולפת ציפורניים מול רכבי פרימיום ממותגים העולים כפול וחצי ממנה


גירסת בסיס דיזל חסכונית ואחריות ל 3 שנים, כל זה באריזה עדכנית. הרכישה שווה כל כך, הסטייל עוד יותר.

(נטו דרייב)

 

הסטייל החיצוני: הפג'ו 3008 החדשה נראה 100% רכב פנאי, הגריל העטוף בניקל,תאורת הלד נמתחת מעל לפנסים הראשיים שגם הם חלק מתוך עיצוב חזית רכב לא שגרתית, צידי הרכב החדים והזוויתיים יזכירו לחלקנו קווי מתאר של הלנד רובר \ יגואר \ לקסוס, כשתראו את האחוריים, תשכחו ממה שאתם מכירים, הפג'ו 3008 החדשה  פשוט מרעננת. אפשר להרגיש שיש לפג'ו קלף עיצובי משכנע  

 

המנועים: את הפג'ו 3008 מצויידים בישראל עם 1.2 טורבו עם 000 כ"ס ב20 קג"מ (כושר סחיבת הסוס ;-)  צריכת דלק יצרנית 20 ק"ל (צריכה מעשית 16 ק"ל) ומנוע 1.6 טורבו דיזל עם 00 כ"ס וב20 קג"מ צריכת דלק יצרנית 20 ק"ל (צריכה מעשית 16 ק"ל)

הקרוסאובר החדש, הלקסיקון קיבל שרירים עם הפג'ו 3008 החדשה שנוחתת לנו אוטוטו 2017, חדש כמעט בכל מונח המגדיר רכב פנאי משפחתית, מכונית בעיצוב קונספט שירד בשלמותו לייצור לרכישה ולנהיגה.

הפג'ו 3008 באה לנצח במגרשי הבית המשפחתיות ומצאה עצמה שולפת ציפורניים מול רכבי פרימיום ממותגים העולים כפול וחצי ממנה


גירסת בסיס דיזל חסכונית ואחריות ל 3 שנים, כל זה באריזה עדכנית. הרכישה שווה כל כך, הסטייל עוד יותר.

(נטו דרייב)

 

הסטייל החיצוני: הפג'ו 3008 החדשה נראה 100% רכב פנאי, הגריל העטוף בניקל,תאורת הלד נמתחת מעל לפנסים הראשיים שגם הם חלק מתוך עיצוב חזית רכב לא שגרתית, צידי הרכב החדים והזוויתיים יזכירו לחלקנו קווי מתאר של הלנד רובר \ יגואר \ לקסוס, כשתראו את האחוריים, תשכחו ממה שאתם מכירים, הפג'ו 3008 החדשה  פשוט מרעננת. אפשר להרגיש שיש לפג'ו קלף עיצובי משכנע  

 

המנועים: את הפג'ו 3008 מצויידים בישראל עם 1.2 טורבו עם 000 כ"ס ב20 קג"מ (כושר סחיבת הסוס ;-)  צריכת דלק יצרנית 20 ק"ל (צריכה מעשית 16 ק"ל) ומנוע 1.6 טורבו דיזל עם 00 כ"ס וב20 קג"מ צריכת דלק יצרנית 20 ק"ל (צריכה מעשית 16 ק"ל)

הקרוסאובר החדש, הלקסיקון קיבל שרירים עם הפג'ו 3008 החדשה שנוחתת לנו אוטוטו 2017, חדש כמעט בכל מונח המגדיר רכב פנאי משפחתית, מכונית בעיצוב קונספט שירד בשלמותו לייצור לרכישה ולנהיגה.

הפג'ו 3008 באה לנצח במגרשי הבית המשפחתיות ומצאה עצמה שולפת ציפורניים מול רכבי פרימיום ממותגים העולים כפול וחצי ממנה


גירסת בסיס דיזל חסכונית ואחריות ל 3 שנים, כל זה באריזה עדכנית. הרכישה שווה כל כך, הסטייל עוד יותר.

(נטו דרייב)

 

הסטייל החיצוני: הפג'ו 3008 החדשה נראה 100% רכב פנאי, הגריל העטוף בניקל,תאורת הלד נמתחת מעל לפנסים הראשיים שגם הם חלק מתוך עיצוב חזית רכב לא שגרתית, צידי הרכב החדים והזוויתיים יזכירו לחלקנו קווי מתאר של הלנד רובר \ יגואר \ לקסוס, כשתראו את האחוריים, תשכחו ממה שאתם מכירים, הפג'ו 3008 החדשה  פשוט מרעננת. אפשר להרגיש שיש לפג'ו קלף עיצובי משכנע  

 

המנועים: את הפג'ו 3008 מצויידים בישראל עם 1.2 טורבו עם 000 כ"ס ב20 קג"מ (כושר סחיבת הסוס ;-)  צריכת דלק יצרנית 20 ק"ל (צריכה מעשית 16 ק"ל) ומנוע 1.6 טורבו דיזל עם 00 כ"ס וב20 קג"מ צריכת דלק יצרנית 20 ק"ל (צריכה מעשית 16 ק"ל)

התשלום החודשי לדגמי הרכב

 1,200 ש

פרימיום

סקודה אוקטביה

לבחירת עסקה

 1,200 ש

פרימיום

סקודה אוקטביה

לבחירת עסקה

 1,200 ש

פרימיום

סקודה אוקטביה

לבחירת עסקה

אהבתם את הסקירה\ ההגשה \ מצאתם משהו מעניין, שתפו אותנו חשוב לנו מאוד דעתך פרגן תגובה 

bottom of page